VANS x Harry Potter

Vans prezentuje magiczną kolekcję butów, ubrań i akcesoriów inspirowaną serią o Harrym Potterze.

Costa Mesa, CALIF. (6 czerwca 2019 r.) – niedawno Vans zapowiadał nadchodzącą współpracę z Warner Bros. Consumer Products z kolekcją inspirowaną Harrym Potterem. Marka prezentuje pełną kolekcję butów, ubrań i akcesoriów inspirowaną Czarodziejskim Światem, która pojawi się na sklepowych półkach już jutro. Buty, nazwane i stylizowane na każdy dom ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, to cztery ekskluzywne kolorystyki na klasycznych modelach Vans – Sk8-Hi dla Gryffindoru, Era dla Slytherinu, Authentic dla Ravenclaw i Classic Slip-On dla Hufflepuff. Kolekcję butów uzupełnia model Era ComfyCush, który ozdobiono motywem czarodziejskiej gazety, The Daily Prophet.

W kolekcji pojawią się również wyjątkowe ubrania damskie i męskie, inspirowana, podobnie jak w przypadku butów, czterema domami Hogwartu. Wśród modeli znajdzie się plecak Vans Old Skool w kolorze Gryffindoru, męska kurtka Torrey inspirowana Insygniami Śmierci oraz sweter w kolorze białym ze znakami wszystkich czterech domów.

W asortymencie ubrań dla kobiet znajduje się przycięta koszulka z długim rękawem z motywem Insygniów Śmierci, z czarnym nadrukiem na przodzie oraz plecak inspirowany Czarną Magią z wytrzymałego nylonu z grafiką przedstawiającą różdżkę, odblaskowy nadruk i naszywkę z logo Harry’ego Pottera.

Kolekcja Vans x Harry Potter jest dostępna od 7 czerwca 2019 r. Więcej informacji można znaleźć na stronie vans.com/harrypotter.

O marce Vans

Vans®, VF Corporation (NYSE: VFC), to klasyczna marka oferująca ubrania, obuwia i akcesoria sportowe. Kolekcje Vans authentic są sprzedawane na całym świecie w 84 krajach za pośrednictwem sieci filii, dystrybutorów i biur międzynarodowych. Vans jest także właścicielem i operatorem ponad 600 punktów sprzedaży na całym świecie. Marka Vans promuje sportowy styl życia, subkulturę młodzieżową i kreatywną ekspresję dzięki wsparciu sportowców, muzyków i artystów, oraz poprzez nowatorskie wydarzenia i platformy, takie jak seria Vans Park, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans US Open z Surfing, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, Vans Warped Tour®, kulturalne centrum Vans i międzynarodowy klub muzyczny House of Vans.

 

O Czarodziejskim Świecie

Ponad dwie dekady temu młody Harry Potter został wciągnięty na platformę 9¾ na stacji King’s Cross. Wraz z nim czytelnicy na całym świecie zostali przeniesieni w magiczny świat, stworzony przez J.K. Rowling. Od tamtej pory siedem bestsellerów o Harrym Potterze stało się inspiracją dla ośmiu przebojów filmowych, wielokrotnie nagradzanej sztuki scenicznej, a ostatnio począteku serii pięciu filmów fantastycznych. Ludzie w każdym wieku byli oczarowani niezwykłymi przygodami, osadzonymi w rozszerzającym się wszechświecie, zainspirowanym wizją J.K. Rowling.

Czarodziejski Świat otwiera się dla rosnącej społeczności fanów, a także dla przyszłych pokoleń, aby odkryć jeszcze więcej magicznego wszechświata – przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Czarodziejski Świat zapewnia fanom zaufany znak jakości i autentyczności.

 

O firmie Warner Bros. Consumer Products

Warner Bros. Consumer Products (WBCP), Warner Bros. Entertainment Company, rozszerza potężne portfolio marek rozrywkowych i franczyzobiorców z myślą o fanach na całym świecie. WBCP współpracuje z najlepszymi w branży licencjobiorcami, wśród nich nagradzaną firmą produkującą zabawki, branżami z dziedziny mody czy dekoracji wnętrz i wydawnictwami, takimi jak DC, Wizarding World, Looney Tunes i Hanna-Barbera. Sukces globalnej marki w branży rozrywkowej obejmuje Czarodziejski Świat Harry’ego Pottera i Warner Bros. World Abu Dhabi. Dzięki innowacyjnym międzynarodowym programom licencjonowania i merchandisingu, inicjatywom handlowym, partnerstwom promocyjnym i dedykowanym rozwiązaniom, WBCP jest jedną z wiodących organizacji licencji i handlu detalicznego na świecie.

 

HARRY POTTER characters, names and related indicia are © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc. WB SHIELD: © & ™ WBEI. WIZARDING WORLD trademark and logo © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc. Publishing Rights © JKR. (s19)

 

Vans, “Off The Wall” Since ’66

www.vans.com
youtube.com/vans
instagram.com/vans
facebook.com/vans
twitter.com/vans_66
vans.tumblr.com

# # #

by BlameUs

Dodaj komentarz

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress