Vans DYI

VANS WPROWADZA „DUCHA DIY” –

HISTORIE ARTYSTÓW I MUZYKÓW PODĄŻAJĄCYCH WŁASNYMI ŚCIEŻKAMI

Żadnych zasad i słów „przepraszam” – charakter ruchu hardcore punk „zrób to sam” (DIY) powstał pod koniec lat 70. XX wieku i zrodził globalną społeczność artystów, muzyków i fanów, którzy podtrzymują tradycję majsterkowania i biorą sprawy we własne ręce, aby wyrazić siebie poprzez sztukę i muzykę. Aby opowiedzieć o tej wyjątkowej społeczności, Vans rozpoczyna najnowszą kampanię, „Duch DIY”, w której udział biorą ambasadorzy kultury DIY z całego świata.

„Kampania mówi o uniwersalnej idei kreatywnego sposobu na wyrażanie siebie i pokazuje, jak przejawia się to w rodzinie Vans na całym świecie”, mówi Jamie Reilly, wiceprezes Vans Global Creative. „Skate Society Soweto, The Diders, Revolback i Culture Abuse wcielają w życie ideę Zrób to sam, budując własną społeczność i scenę. Mamy zaszczyt pomagać w opowiadaniu ich historii”.

Aby umożliwić ujście kreatywnym działaniom marka Vans będzie organizować na całym świecie warsztaty DIY. Nie tylko po to by upamiętnić artystów i muzyków, którzy żyją w zgodzie z ruchem DIY, ale także zaprosić gości, którzy nie mieli okazji zaprezentować swojej twórczości szerszej publiczności. Dzięki House of Vans pop-up każde z wydarzeń będzie unikalne dla danej lokalizacji. Wśród gości znajdą się muzycy i artyści, którzy aktywowali kulturę DIY od lat 70., oraz osoby, które kontynuują ją do dziś. Eventy odbędą się w następujących miastach:

 

  • Johannesburg, Afryka Południowa – 22-24 sierpnia 2019
  • Chicago, IL – 24 sierpnia 2019
  • Paris, Francja – 29 sierpnia 2019
  • Berlin, Niemcy – 30 sierpnia 2019
  • London, UK – 31 sierpnia 2019
  • Philadelphia, PA – 5 września 2019
  • Boston, MA – 6 września 2019
  • Detroit, MI – 8 września 2019
  • Los Angeles, CA – 12 września 2019
  • Oakland, CA – 13 września 2019
  • New Orleans, LA – 19 września 2019
  • Austin, TX – 22 września 2019
  • Brooklyn, NY – 25 września 2019
  • Washington, D.C. – 26 września 2019
  • Miami, FL – 28 września 2019

„Miałem około 14 lat, kiedy po raz pierwszy poszedłem na koncert punkowy, i tak naprawdę nie wiedziałem kim byłem zanim się tam znalazłem”, mówi kalifornijski zespół hardcore, Culture Abuse. „Wtedy postanowiłem, że chcę grać, a świat punków był miejscem, w którym mogłem się rozwijać i uczyć. Dało mi to poczucie wspólnoty, jakiej nigdzie indziej nie spotkałem”.

„Duch DIY” rozszerza narrację „This is off the wall” i definicję tej idei poprzez filary marki: sporty akcji, sztukę, muzykę i kulturę uliczną. „Off The Wall” tworzy przestrzeń dla majsterkowiczów na własnych warunkach. Aby uzyskać więcej informacji na temat najnowszych historii Vans, odwiedź https://www.vans.eu/diy.html/?geoRedirect=true i dołącz do nas, używając #OffTheWall w mediach społecznościowych.

 

O marce Vans

Vans®, VF Corporation (NYSE: VFC), to klasyczna marka oferująca ubrania, obuwia i akcesoria sportowe. Kolekcje Vans authentic są sprzedawane na całym świecie w 84 krajach za pośrednictwem sieci filii, dystrybutorów i biur międzynarodowych. Vans jest także właścicielem i operatorem ponad 600 punktów sprzedaży na całym świecie. Marka Vans promuje sportowy styl życia, subkulturę młodzieżową i kreatywną ekspresję dzięki wsparciu sportowców, muzyków i artystów, oraz poprzez nowatorskie wydarzenia i platformy, takie jak seria Vans Park, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans US Open z Surfing, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, Vans Warped Tour®, kulturalne centrum Vans i międzynarodowy klub muzyczny House of Vans.

 

Vans, “Off The Wall” Since ’66

vans.eu
youtube.com/vans
instagram.com/vans_europe
twitter.com/vans_europe
facebook.com/vans_europe

 

 

# # #

Dodaj komentarz

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress