VANGUARDS by Vans – nowa kampania z wyjątkowymi bohaterkami

By in Deska, Fotografia, Skatevideo, Sztuka on Kwiecień 30, 2019

VANS PRZEDSTAWIA CZTERY WYJĄTKOWE BOHATERKI I ICH WPŁYW NA KULTURĘ SKATE W NAJNOWSZEJ KAMPANII THIS IS OFF THE WALL

VANGUARDS”, KAMPANIA MARKI NA 2019 ROK, PRZEDSTAWIA ZAWODNICZKI VANS: LIZZIE ARMANTO, BRIGHTON ZEUNER, YNDIARA ASP & MAMI TEZUKA

Stabio, Szwajcaria. (06 marca 2019) – Vans, kultowa marka skupiająca się na sportach ekstremalnych i ikona kreatywności, prezentuje pierwszy rozdział kampanii THIS IS THE OFF WALL, badającej tożsamość i oddziaływania, które napędzają nowoczesny styl skate w „Vanguards”. Dzięki rozbudowaniu narracji, kampania definiuje hasło „Off The Wall” za pomocą serii nagrań i angażujących historii, które inspirują, łączą i wspierają twórcze społeczności na całym świecie. Kampania rozpoczyna się od „Vanguards”, które jest odkrywaniem stylu, indywidualności i kreatywności, kształtujących skateboarding poprzez indywidualizm zawodniczek Vans: Lizzie Armanto, Brighton Zeuner, Yndiara Asp i Mami Tezuka.

„Każdy ma swoje własne, unikalne podejście do jazdy na desce: miejsce dorastania czy ludzie, którymi się otaczamy – wszystko to wpływa na styl jazdy” – powiedziała Lizzie Armanto, zawodniczka ekipy Vans. „Vanguards” prezentuje niezwykłą grupę skaterek i ukazuje, w jaki sposób wyjątkowe doświadczenia każdej z dziewczyn określają ich styl zarówno na desce jak i poza nią. Eksponując cechy, takie jak płynny, niemal surfujący styl Lizzie Armanto inspirowany miastem Santa Monica, barwna osobowość Brighton Zeuner, która idealnie pasuje do jej odważnej jezdy, nieustraszona postawa Yndiary Asp, która wyróżnia ją na brazylijskiej scenie skate oraz skupiona na swojej jeździe Mami Tezuka, która swój styl zawdzięcza studiom gry na fortepianie w rodzinnej Japonii, „Vanguards” ukazuje szerokie możliwości ekspresji na deskorolce.


„Biorąc pod uwagę tożsamość naszej marki nieustannie inspirujemy się takimi kobietami, ja te w kampanii Vanguards.” mówi Erwin Federizo, Global Executive Creative Director firmy Vans. „Dzieląc się swoimi historiami, możemy nieustannie oddawać cześć osobom, które żyją w zgodzie z mottem Vans „Off The Wall”. Takie kampanie kreatywne są prawdziwym dowodem istnienia tego etosu”.

„Vanguards” ukazuje zaangażowanie Vansa w rozwój oraz wspiernie ponadczasowości skateboardingu. W 2018 r. Firma Vans rozpoczęła globalną inicjatywę edukacyjną wspierającą kobiety w każdym wieku jeżdżące na deskorolce poprzez serię warsztatów, próbując wprowadzić nową formę kreatywności, jednocześnie wzmacniając społeczność skateboarderów ukazując jej nowe perspektywy. Vans nieustannie angażuje się w globalny rozwój skateboardingu, organizując nową serię warsztatów skateboardingowych dla kobiet na całym świecie rozpoczynających się 8 marca 2019 r., w Międzynarodowy Dzień Kobiet. Przez cały rok Vans będzie również wdrażał program Vanguard na imprezach Vans Park Series, w tym warsztaty deskorolkowe, wystawy zdjęć i eksperymentalne formy aktywności prowadzone przez miejscowych sportowców jak i osób należących do programu Vanguard. Odwiedź vans.eu/vanguards, aby dowiedzieć się więcej o warsztatach skate w Twojej okolicy.

„Vans wykracza poza tradycyjne kampanie wdrażając rozwiązania tworzące niezwykle ważne interakcje zarówno ze stałymi jak i nowymi odbiorcami” – powiedział April Vitkus, Senior Director marki Vans. „Celem Vanguard jest nie tylko opowiedzenie historii czterech różnych kobiet, ale także zachęcenie wszystkich do wspólnego doświadczania kreatywnej głębi skupionej wokół tego, co cenimy  najbardziej – skateboarding”.

 

O marce Vans

Vans®, VF Corporation (NYSE: VFC), to klasyczna marka oferująca ubrania, obuwia i akcesoria sportowe. Kolekcje Vans authentic są sprzedawane na całym świecie w 84 krajach za pośrednictwem sieci filii, dystrybutorów i biur międzynarodowych. Vans jest także właścicielem i operatorem ponad 600 punktów sprzedaży na całym świecie. Marka Vans promuje sportowy styl życia, subkulturę młodzieżową i kreatywną ekspresję dzięki wsparciu sportowców, muzyków i artystów, oraz poprzez nowatorskie wydarzenia                   i platformy, takie jak seria Vans Park, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans US Open z Surfing, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, Vans Warped Tour®, kulturalne centrum Vans i międzynarodowy klub muzyczny House of Vans.

Vans, Off The WallSince ’66

vans.eu
youtube.com/vans
instagram.com/vans_europe
twitter.com/vans_europe
facebook.com/vans_europe

 

Thanks to Blame Us Agency.

Dodaj komentarz

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress